Varázslat, vagy inspiráció?

Derűs volt az idő, kezdett melegre fordulni a nyár. Mi pedig a kislányaimmal alkotni vágytunk és új dolgokat csinálni. Nem a Balatonra vagy a Velencei-tóra zötyögtünk aznap a busszal, hanem a főváros szívébe.
Reggeltől mozogtunk, játszottunk és sétáltunk is egy nagyot, és már nagyon izgatottan érkeztünk a helyszínre. Oda, ahol végre találkozhattam Sárhidai Zsófiával, aki valószínűleg nem is tudja, hogy a munkája, személyisége, az emberekhez való hozzáállása mennyit változtatott az egész életemen és kis lánykáim lelkesedését is hogyan erősítette. Ő nők és anyukák trénere, ezen keresztül családoké is, nyitogatja a kreativitásukat, az alkotói önbizalmukat és örömtelivé teszi a mindennapjaikat. Amióta először megláttam az éteren keresztül, hogy mit is csinál, azóta vágytam a személyes ismeretségére. Pedig addig is szinte olyan volt ő nekem, mintha mindig ismertem volna, egy különleges útitárs, egy nehéznek tartott és gyönyörű pályán. Az elejétől fogva izzott bennem minden és formált, megnyitott a tűz. meggyőződésemmé vált, hogy igazán lehet ezt így is! lehet az alkotással, a festéssel, rajzolással élni úgy, hogy közben mellette minden sokkal egyszerűbb lesz. Sőt, lehet ezáltal eredményeket és örömteli sikereket elérni, kudarcok nélkül.
Az lett a vége, hogy nagyobbik lánykámmal Mirjammal kitaláltuk, hogy kis Csenge örülne a szülinapjára egy ilyen családos kreatív alkalomnak, és milyen jó lesz, hiszen erre mindig emlékezni fogunk mindannyian! Így is lett!
Gyermekeimmel megérkeztünk az alkotói és festői napra, melyet gyerekeknek és szüleiknek szervezett. Pontosabban anyukáknak, akik közül nem egy, nem kettő szeret festeni maga is!
Zsófi fogadott minden érkezőt. Ahogy ott állt, már régen túlléptünk az első benyomáson. A varázslatért jöttem és hoztam ide a lánykáimat. A mosolyában, a szemében ott volt a varázslat, amit kerestem. Ott volt, hol másutt lett volna?! Hiszen Zsófi pontosan ugyanaz, ugyanolyan, amilyennek a net takarásából kilép a fénybe. Pontosan ezt láttam benne elsőre is, lelki békét, természetes kedvességet, odaadást és laza alkotó munkát. Varázslók földjén jártunk a feladatainkban és fantáziánknak csak magunk szabtunk határt. Nagyon klasszakat festettünk is, hazahoztuk és roppant büszkén mutogatjuk mindenkinek. Mert ilyen volt ez az Anya-lánya festőklub. A varázslat pedig végig ott volt velünk Zsófia személyében. Jelezve, hogy tovább az úton, mert jó felé robogunk!
Itt találkozhattok vele a legegyszerűbben, talán a facebookon, de fenn van a Pinteresten is többek között, és itt a google+-on.:

https://www.facebook.com/zsofiasarhidai

Itt nálam pedig szeretnék egy rövid interjút is bemutatni vele!


Jó szórakozást kívánok az alkotáshoz! 'Az alkotás benned van, mint a fény.' :)

Balogh Krisztina - író, képzőművész

Sárkány az űrben című blog szerzője.





Megjegyzések