1 kérdés,10 év




Ma kaptam egy kérdést Temesvári Richárdtól. Mi változott pozitív irányba az utóbbi években az életemben?

Íme a válaszom, hátha hozzájárulhatok vele a te életedhez is:
Sokkal bátrabb és célratörőbb lettem.
A kezembe vettem a saját és a gyermekeim pénzügyeit, akiket magam nevelgetek, és minden megállítás ellenére kitartok emellett.
Olyan emberekkel ismerkedtem meg, akikkel képesek vagyunk előre vinni egymást.
Végre új nézőpontokból figyelem az életet.
Sokkal többet írok, festek és rajzolok, most már nem söpröm a szőnyeg alá, hogy ez vagyok én, mindig is ez voltam: alkotó, teremtő művész.
Megvalósítom a régi álmaimat, mégha néha szűk folyosókon és alagutakon kell is átpréselnem magam a szabadságért.
Rájöttem, hogy mi az én szabadságom.
Megfogalmaztam a hitvallásomat, leírom a céljaimat és az elképzeléseimet az életemről es családom életéről.
Sokszorozódtak a kihívásaim, sűrűbb lett az életem.
Gyakorlatias képzéseken tanulok és csinálom.
30 napos blokkokban dolgozom.
Végre olyan embereknek segítek, akiknek mindig is szerettem volna.
Terveket szövök a mindenkori fiatal generációk eleréséhez, mert érzem, hogy a szívemre van helyezve, hogy megértsék, lehet jól élni abból, amit szeretnek csinálni, sőt csak abból érdemes, mert ott van a tehetségük, a lelkük.
Elégedettebb vagyok az elkészült alkotásaimmal.
Türelmesebb vagyok magammal.
Remélem, másokkal szemben is elérem ezt, ha saját magammal teljesen rendben leszek.
Most éppen szűk az az alagút, de tisztán látom a fényt.
Elfogadtam, hogy az út változhat, és azóta élvezem, igy sokkal több lehetőséget látok meg.
10 év tanulás, motiváció, hullámzás, feladás, betegeskedés és halálhoz közeli állapot után végre elindultam az én utamon!
Ezerszer jobban érzem magam, bármilyen nehéz is!
○○○
Mi a helyzet veled?

Írd meg kommentben vagy üzenetben!

Esetleg ezek a témák is érdekelhetnek:


Egy kis friss adalék írói életemből, avagy Ki, mit, miért szoktam olvasni?






Az írás mellett mivel foglalkozom mostanában? Irodalmi antológiát szervezek, te is írhatsz bele!







Megjegyzések